ساده بگیر

حرف دل

ساده بگیر

حرف دل

من هستم (بابک جهانبخش) - متن ، آهنگ ، ویدئو

آهنگ زیبا و دلنشین من هستم از بابک جهانبخش

چقدرم که عالیه



 فایل صوتی و تصویری در انتهای مطلب

متن آهنگ:

تکست آهنگ من هستم بابک جهانبخش

اگه از دنیا دلت گرفته غمت نباشه من هستم پیدا نکردی کسی رو که با تو هم صدا شه من هستم

اگه دیدی که زندگی با تو راه نیومد من هستم
واسه عشقه من کلی سال بعد دله تو لک زد من هستم , من هستم من هستم

رو عشقه من حساب کن همیشه آدم از عشقش که خسته نمیشه
تنها من رو تو ذهنت نگهدار تا تو بخوای من هستم

نزدیکه من باشی نباشی غرقه سکوت شی یا که صدا شی
هرگز نمیگم به تو خدا نگهدار تا تو بخوای من هستم آی من هستم

تکست آهنگ من هستم بابک جهانبخش

اگه عشق یعنی تو نباشی و فکر کنم هستی من هستم
نگرانت شم با اینکه عمری منو شکستی من هستم

اگه دیدی که زندگی با تو راه نیومد من هستم
واسه عشقه من کلی سال بعد دله تو لک زد من هستم , من هستم من هستم

رو عشقه من حساب کن همیشه آدم از عشقش که خسته نمیشه
تنها من رو تو ذهنت نگهدار تا تو بخوای من هستم

نزدیکه من باشی نباشی غرقه سکوت شی یا که صدا شی
هرگز نمیگم به تو خدا نگهدار تا تو بخوای من هستم آی من هستم


منبع:نکس1موزیک

لینک دانلود:



دانلود آهنگ با کیفیت 320
دانلود آهنگ با کیفیت 128

فایل تصویری:

لینک دانلود








من هستم ولی کسی بودنمو نمیخواد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.